Volg Radio TOS ook op

facebooktwitter

Podcast

Intro Paris by Night opgenomen in het H. Graf in Turnhout

Op 24 juni 24 heeft Woestijnvis de intro voor ‘Paris by Night’ opgenomen op de rode koer van het H. Graf in Turnhout. De optredende dansers komen ook uit Turnhout.